Welkom

Suggesties en klachten

Suggesties
Heb je een suggestie en wil je ons graag adviseren, dan horen we dat graag. 
 
Hoe dien je een suggestie in? 
Klachten kunnen op twee manieren verzonden worden, per postbrief of per e-mail. 
Kanoshop.nl tav Suggesties
Hoeksekade 141 
2661 JL Bergschenhoek 
Of per mail naar: suggesties@kanoshop.nl  
 

Klachtenprocedure
Wij bieden je graag de beste producten en service. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over een product, dienst of hoe wij je aanspreken. Daarvoor kun je bij ons een klacht indienen. Wij lossen het probleem dan graag met je op. Je leest hieronder wat wij met je klacht doen en wat je verder van ons mag verwachten bij de afhandeling van je klacht.

Wat is een klacht?
Een klacht is een duidelijke, schriftelijke uiting van ongenoegen over de gang van zaken bij Kanoshop die je als niet-klantvriendelijk ervaart of hebt ervaren. Je kunt bijvoorbeeld een klacht hebben over onze producten of onze dienstverlening.

Heb je een klacht?
Laat het ons weten. Dan kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Hoe dien je een klacht in?
Klachten kunnen op twee manieren verzonden worden, per postbrief of per e-mail.
Kanoshop.nl tav Klachten
Hoeksekade 141 
2661 JL Bergschenhoek
Of per mail naar: klachten@kanoshop.nl

Wat moet er in de brief/e-mail staan?
- NAW gegevens
- Datum en locatie
- Product of service
- Inhoud van de klacht

Afhandeling van klachten
Een klacht wordt beoordeeld en afgehandeld door de verantwoordelijk teammanager. De teammanager stemt klachten ook altijd af met een deskundige medewerker. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een e-mail met daarin de reactie van Kanoshop op je klacht. Hierin staan de eventueel gemaakte afspraken of toezeggingen, en/of wordt een beslissing nader toegelicht. Om sneller te kunnen reageren op je klacht, of omdat aanvullende informatie nodig is, kan het ook zijn dat wij je bellen. Afspraken die in dit gesprek worden gemaakt, worden naderhand altijd schriftelijk bevestigd.